Monday, December 17, 2012

Countdown to Comic Fiesta 2012



Yeahhh.....event terbesar untuk kipas susah mati comic 
akan tiba hujung minggu ini 
sabtu dan ahad 22 dan 23 Disember 2012 bertempat di KLCC 
tak sabar nak pegi, sayang tahun ni aku tak dpt beli tiket early bird dek kerana 
aku tak jangka aku akan pegi comic fiesta tahun ni. 
Sebab mak aku suruh pulang time cuti krismas.
last2 cancel last minit sebab mak aku ada plan lain...
hehehe....kira aku memang ada jodoh la dengan comis fiesta 


anyway bagi menghangatkan suasana aku nak berkongsi sedikit 
gambar cosplayer yang aku amik pada comic fiesta tahun lepas 
nak cakap kat korang comic fiesta tahun lepas memang huru hara
dengan organiser yang agak baru organize tempat besar macam KLCC ni 
ditambah dengan petugas dari pihak KLCC yang semua x tau erti 
sebenar excitement berada di comic fiesta watkan aku rasa first day of 2011 
comic fiesta was the worst event yang aku pnh pegi. 
Luckly mereka cepat belajar dari kesilapan dan hari kedua 
berjalan dengan lancar selancar-lancarnya.
Harap-harap tahun ni akan jadi lebih baik dengan aturcara yang teratur serta 

petugas-petugas yang lebih mesra pengunjung.

Harapan aku untuk event tahun ni agar lebih 
banyak cosplayer yang mantap dan awesome
serta dapat kenal lagi ramai kawan baru yang berkongsi minat yang sama 

dengan aku. Tahun ni ingat nak beli topi Chopper ngan Straw Hat klu ada 
murah. Tak pun beli komik-komik lama...
Poster konfom aku akan angkat...murah dan lawa kowt. 

Pada yang akan pergi ke Comic Fiesta tahun ni 
jumpa anda disana.....













(p/s - tahun lepas aku beli topi Portgas D Ace 
dan pakai naik tren dari stesen KLCC ke Kelana Jaya
bapak segan aku org pandang semacam. 
Nasib baik x beli zanpaktou, klu x lagi naya...)

1 comments:

plain83 at: December 18, 2012 at 10:22 PM said...

oooh...ichimaru gin n madara paling awesome! XD

Post a Comment

Powered by Blogger.